Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на GT - заслужава ли си?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на GT - заслужава ли си?

    Здравейте колеги! Нов съм във форума и тъй като спешно ми трябва съвет пуснах нова тема. Та повода е покупка на красавицата GT. Много ме кефи, мотора е читав и мощен (с чипче още повече) но идеята ми е да не я правя състезателна а да имам достатъчно запас от мощност, ако някога се наложи, път...всичко става... Та четох че предиците не били много здрави и ще задам следните конкретни въпроси и се надявам да разбера повече за тая кола:
    1. На колко км се сменят носачите на предницата? Със смяна на ремъка или когато издадат багажа? И всички заедно ли се сменят или един по един докато не сменя и 4-те?
    2. Какъв е реалния разход на нафта при нормално каране? Градско/извънградско/магистрала
    3. Някой ремап-вал ли е такава и какъв е ефекта?
    4. Обичайни проблеми за модела?
    5. Г/д година цена за обслужване, без гориво и всякакви данъци и застраховки(те са ясни)
    6. Какво е хубаво да погледна при огледа и преди покупката?
    7. Свестни майстори с диагностика и които разбират от Италианки в София?
    8. Запален колега който да удари едно рамо при огледа на колата? (колата е избрана и се знае местонахождението и)
    9. Имате ли представа колко г/д е цената за репатрак в София за да я закарам до сервиз на преглед и след това да я върна до Автосалона?

    Ще се радвам на бързи отговори тъй като тази седмица мисля да я взема, ако се откажа другата ще е по-нататък - 159-ка

  • #2
    Първоначално публикувано от Bogomil Покажи съобщение
    Здравейте колеги! Нов съм във форума и тъй като спешно ми трябва съвет пуснах нова тема. Та повода е покупка на красавицата GT. Много ме кефи, мотора е читав и мощен (с чипче още повече) но идеята ми е да не я правя състезателна а да имам достатъчно запас от мощност, ако някога се наложи, път...всичко става... Та четох че предиците не били много здрави и ще задам следните конкретни въпроси и се надявам да разбера повече за тая кола:
    1. На колко км се сменят носачите на предницата? Със смяна на ремъка или когато издадат багажа? И всички заедно ли се сменят или един по един докато не сменя и 4-те?
    2. Какъв е реалния разход на нафта при нормално каране? Градско/извънградско/магистрала
    3. Някой ремап-вал ли е такава и какъв е ефекта?
    4. Обичайни проблеми за модела?
    5. Г/д година цена за обслужване, без гориво и всякакви данъци и застраховки(те са ясни)
    6. Какво е хубаво да погледна при огледа и преди покупката?
    7. Свестни майстори с диагностика и които разбират от Италианки в София?
    8. Запален колега който да удари едно рамо при огледа на колата? (колата е избрана и се знае местонахождението и)
    9. Имате ли представа колко г/д е цената за репатрак в София за да я закарам до сервиз на преглед и след това да я върна до Автосалона?

    Ще се радвам на бързи отговори тъй като тази седмица мисля да я взема, ако се откажа другата ще е по-нататък - 159-ка
    Вземи 159

    Comment


    • #3
      1. Носач се сменя когато се разхлопа, не са скъпи, не са и здрави, но по-трагичното е поведението на колата по лош път, което е направо кошмарно. В сравнение със 159 примерно е пълна каруца, на лош път си най-бавната кола независимо от конете.
      2. Съвсем нормален
      3. Някой ремап-вал ли е такава и какъв е ефекта? На всяка кола различен.
      4. Обичайни проблеми за модела? - Предно окачване и уникалните части по екстериора и ин
      5. Г/д година цена за обслужване, без гориво и всякакви данъци и застраховки(те са ясни)
      6. Какво е хубаво да погледна при огледа и преди покупката?
      7. Свестни майстори с диагностика и които разбират от Италианки в София?
      8. Запален колега който да удари едно рамо при огледа на колата? (колата е избрана и се знае местонахождението и)
      9. Имате ли представа колко г/д е цената за репатрак в София за да я закарам до сервиз на преглед и след това да я върна до Автосалона?

      Ще се радвам на бързи отговори тъй като тази седмица мисля да я взема, ако се откажа другата ще е по-нататък - 159-ка

      Писах само по някои точки, успех!
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:19.

        Comment


        • #5
          Не ти трябва 159. Тежки са, не вървят, много горят и имат много скъпи проблеми...
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Не ти трябва 159. Тежки са, не вървят, много горят и имат много скъпи проблеми...
            159 е малко по-тежка и наистина може и да гори някакви десети отгоре, окачването е 2 пъти по-скъпо и се чупи 2 пъти по-малко, другите цифри по 2-те коли са все тая, така че горе-долу кантар.. За вървене аз лично съм я опъвал моята с GT-то на Стефчо и няма никакъв шанс да върви с мен, но това си е по-скоро конкретно за колите, чипове и тн. Да не говорим за 156-цата ми 140кс, която върви наполовина на 9-ката, но тя си е стокова не я карам аз и не ме бърка Относно чупене 159 в сравнение с някои предишни модели на Алфа си е направо немска кола
            Last edited by code; d.m.y г., 14:28.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Бих казал, че 159 е доста повече кола от 156/47/ГТ. Окачването е много по-издръжливо, не се разхлопва през месец (това е и причината да не искам и да чуя за гореспоменатите 3, не бих си причинил да ми хлопа постоянно). Гт иначе като визия никак не е лоша.
              Иначе моята 59ка е 1.9 jtdm 16v, тежи към 1450, харчи 8 в града и според зависи извън, от 5 до 7 ми е давала. Върви си приятно въпреки че е още с детските болести. Пък нека е тежка, бавна, да харчи много и да е скъпа, това не променя усещането от шофирането, което е уникално

              Comment


              • #8
                А бе така кола не се купува....много математика....и накрая ще излезе грешен отговора....

                ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

                Първоначално публикувано от Bogomil Покажи съобщение
                Здравейте колеги! Нов съм във форума и тъй като спешно ми трябва съвет пуснах нова тема. Та повода е покупка на красавицата GT. Много ме кефи, мотора е читав и мощен (с чипче още повече) но идеята ми е да не я правя състезателна а да имам достатъчно запас от мощност, ако някога се наложи, път...всичко става... Та четох че предиците не били много здрави и ще задам следните конкретни въпроси и се надявам да разбера повече за тая кола:
                1. На колко км се сменят носачите на предницата? Със смяна на ремъка или когато издадат багажа? И всички заедно ли се сменят или един по един докато не сменя и 4-те?
                2. Какъв е реалния разход на нафта при нормално каране? Градско/извънградско/магистрала
                3. Някой ремап-вал ли е такава и какъв е ефекта?
                4. Обичайни проблеми за модела?
                5. Г/д година цена за обслужване, без гориво и всякакви данъци и застраховки(те са ясни)
                6. Какво е хубаво да погледна при огледа и преди покупката?
                7. Свестни майстори с диагностика и които разбират от Италианки в София?
                8. Запален колега който да удари едно рамо при огледа на колата? (колата е избрана и се знае местонахождението и)
                9. Имате ли представа колко г/д е цената за репатрак в София за да я закарам до сервиз на преглед и след това да я върна до Автосалона?

                Ще се радвам на бързи отговори тъй като тази седмица мисля да я взема, ако се откажа другата ще е по-нататък - 159-ка
                Ако ти е на сърце.....търсиш някой от форумните сервизи за консултация и т.н...

                ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Не ти трябва 159. Тежки са, не вървят, много горят и имат много скъпи проблеми...
                А ма и ти....гроздето е кисело, защото е високо....)
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  А не, реалист съм просто и ми е ясно, че от тези години и за тези пари, немските марки имат по-добри предложения от 159.

                  Не искам да стават някакви спорове или да казвам че 156 е най-доброто, щото карам такова, но всички знаем че 159 си е провал и недосмислица, почната като наследник на 166 и впоследствие са си променили идеите и се е получило нещо като нищо.

                  Който иска отваря раздела по-долу и почва да се образова.

                  -най-тежката кола в класа си => лош разход и динамика
                  -много скъпо окачване, + чупят пружини
                  -скъпи проблеми с електрониката
                  -проблемни дизели (клапи, дпф-и)
                  -проблемни бензини, които не стават за газ и не вървят
                  -проблемни опелски кутии...

                  Иначе няма спор че е по-красива и се усеща по-скъпа (да не казвам качествена) от предните модели алфа...


                  От друга страна (за дилемата на автора на темата) мога да кажа само че 156 и 147 (същата платформа) са ставали Кола на годината - 98ма и 2001ва.
                  И понеже са много по-прости, няма какво толкова да им се счупи.
                  Също със сравними мотори вървят повече и горят по-малко от 159...заради теглото.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    За последното не съм много сигурен. Гонил съм се със 159 1.9 jtdm 120 hp и сме точно на кантар. Само дето моята кола е 1300 кила, а 159-тката е 1500, че и малко отгоре.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                    Comment


                    • #11
                      Окачването е скъпо на 159- да, ако го сравняваме с 56/47. Нека не забравяме коя година е колата и с кои немски автомобили се съревновава. Скъпи проблеми в електрониката? Точно електрониката не е добър пример, както знаеш при по-старите алфи, преди 159, електрониката е огромен проблем. Все нещо не работи, ако работи днес, утре не се знае какво ще стане. Светят разни лампи, колата си прави каквото си иска. От там е и част от лошото име на Алфа днес, заради проблемната електроника. При 159 не знам за такова нещо. Опелските кутии хич не са толко лоши, колкото се изкарват. При 1.9 е малко по-слабичката, ама при 2.4 си е куче. За проблемните дизели - кой е проблема? Че се купуват милионници, дето не си знаят километрите, ами нормално кола на над 500 000км, ако не са и махнати вихровите клапи и дпф да има проблеми. Страшно предубеден си към 159, излагаш всички проблеми, проявили се през годините при различни екземпляри. 159 ама хич не е толко чуплива като предишните, обърне ли и се внимание на време е супер автомобил.
                      А за клапите и дпф, нима немските коли от същия клас не страдат от клапи и дпф???

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        А не, реалист съм просто и ми е ясно, че от тези години и за тези пари, немските марки имат по-добри предложения от 159.

                        Не искам да стават някакви спорове или да казвам че 156 е най-доброто, щото карам такова, но всички знаем че 159 си е провал и недосмислица, почната като наследник на 166 и впоследствие са си променили идеите и се е получило нещо като нищо.

                        Който иска отваря раздела по-долу и почва да се образова.

                        -най-тежката кола в класа си => лош разход и динамика
                        -много скъпо окачване, + чупят пружини
                        -скъпи проблеми с електрониката
                        -проблемни дизели (клапи, дпф-и)
                        -проблемни бензини, които не стават за газ и не вървят
                        -проблемни опелски кутии...

                        Иначе няма спор че е по-красива и се усеща по-скъпа (да не казвам качествена) от предните модели алфа...


                        От друга страна (за дилемата на автора на темата) мога да кажа само че 156 и 147 (същата платформа) са ставали Кола на годината - 98ма и 2001ва.
                        И понеже са много по-прости, няма какво толкова да им се счупи.
                        Също със сравними мотори вървят повече и горят по-малко от 159...заради теглото.
                        Няма да споря с теб понеже и аз бях същия "реалист" докато си карах счупената 166-ца, писал съм същите глупости преди 5г даже, ако се разтърси някой ще ги намери
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Е аз нищо не си измислям, всичко сте си го написали и съм го прочел в 159 раздела. Отваряш и те срещат заглавия:
                          "Стъклата се свалят сами при дъжд",
                          "Дистанционното не работи под нулата",
                          "Проблем с тоците??"
                          ...

                          За тея пари си купуваш Ауди А4 1.8Т , дето с газ ти гори 8лв на 100км и оригиналното окачване няма мърдане 200+ хил. км дори по българските пътища (инфо от първа ръка).
                          И кутиите им не са опелски и не губят втора, и дизелите им нямат вихрови клапи, а за счупени пружини никой не е и чувал...

                          Да не говорим че има и много по-голям избор на куатро, щото предно предаване за голяма и тежка кола е едно от най-безсмислените неща на света...
                          A aко искаш 159-ка с 4х4 трябва да се примириш с 2.4 тракалника с двуцифрения разход или 3.2 дето гори още повече и пак не върви...
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Покупка GT

                            С цялото ми уважение към всичкиm но не виждам кое е по красивото на 159-та от GT-то. За другото може да сте прави. Пък в крайна сметка нали знаете, моето гардже е най хубаво.

                            Comment


                            • #15
                              Стани за да слезем - голямо удобство, голяяям багажник

                              Comment

                              Working...
                              X